vrijdag 26 april 2024

FACEBOOK

Op Facebook zijn kaartengroepen, waar menig leuke techniek op te vinden is.

 Malle kaarten maken.  april 2024

Achtergrondpapier is van FB groep Mutsen Cluppie:

You make my heart: gemaakt met het achtergrondpapier: keileuk april 2024
Het gras is groener gemaakt met achtergrondpapier : positiviteit juni 2023

 


 

  

 

 

 

 

 

 

 

Kaartenmakerij april 2024




 

 

Onderstaand kaartidee is van de groep:  Kaartenmakerij  januari 2024.

 

kaartenmakerij februari 2024

 

 MIJN SCHATKAART  april 2024

 Achtergrondpapier is van FB groep: Mutsen Cluppie



achtergrondpapier: pandabeer februari 2024

 



achtergrondpapier: red butterfly maart 2023

achtergrondpapier: keileuk april 2024

 

 

MIJN SCHATKAART  FEBRUARI 2024

 



Onderstaande kaart is van:    Mijn schatkaart september 2023

 

 

 


 

 mijn schatkaart.   maart 2023

Ik heb er een swingende kaart van gemaakt.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten